دپارتمان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع

پژوهش موسسه‌ای است که تنها دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع کشور در حوزه آموزش عالی در آن دایر است.

با توجه به نیاز روزافزون جامعه به تحصیلات تکمیلی، و نیاز به خدمات آموزشی در حوزه‌های تخصصی، و خلا محسوس خدمات تحصیلات تکمیلی مناسب در زمینه مهندسی صنایع، دپارتمان مهندسی صنایع پژوهش برای پاسخگویی به این نیاز شکل گرفت. در صدر اهداف این دپارتمان ارائه خدمات با کیفیت در خدمات مکمل آموزش عالی مهندسی صنایع برای موفقیت دانشجویان و دانش آموختگان کشور است. از نقاط قوت اصلی این دپارتمان ارتباط مستمر با اساتید برتر و دانشکده‌های قطب در این حوزه و تمرکز در حوزه‌ی مهندسی صنایع است.

دپارتمان صنایع موسسه پژوهش، تنها مرکزی ست که به صورت متمرکز دوره های تخصصی مهندسی صنایع را برگزار می نماید، دپارتمان علاوه بر دوره های معمول در مراکز آموزشی، دوره های انحصاری تا به حال برگزار نشده ای را نیز اجرا می کند: الگوریتم های متاهیوریستیک، مبانی پژوهش علمی برای مهندسین صنایع، طراحی آزمایش ها، نرم افزار متلب برای مهندسی صنایع و …

که این دوره ها در حال بسط و تکمیل هستند، و به زودی دوره های تخصصی در حوزه های تعمیرات و نگهداری، تحلیل سیستم ها، طرح ریزی واحدهای صنعتی، مدیریت تولید، مدیریت سیستم های اطلاعاتی و … برگزار خواهند شد.

نکات قابل توجه در مورد دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع

graduation hat 02

برترین مجری دوره های آمادگی کنکور

دپارتمان قوی ترین مرکز برگزاری دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکتری مهندسی صنایع و سیستم در کشور است، که رضایت مندی دانشجویان در سال های گذشته، و تعداد بالای رتبه های تک رقمی در هر سال نشانگر این موضوع است.

bell time

اساتید مجرب

کادر اساتید دپارتمان در دوره های آمادگی ارشد و دروه های جنبی مهندسی صنایع، از قوی ترین اساتید فعال در زمینه مهندسی صنایع کشور هستند، که افتخارات فراوانی را در زمینه های آموزشی و پژوهشی کسب نموده اند. اطلاعات مربوط به گروه اساتید دپارتمان در ادامه ارائه شده است.

study light

جامعه آماری بالا

آزمون های آزمایشی دپارتمان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع در رشته مهندسی صنایع و سیستم از بالاترین جامعه آماری همزمان با بالاترین کیفیت برخوردار است.


چرا دپارتمان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع؟

دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع، در شش سال اخیر، بیش از 20 هزار دانشجو را تحت آموزش مستقیم داشته است، و بیش از 100 هزار نفر از خدمات دپارتمان به صورت مشاوره، آموزش‌های مکاتبه‌ای، خدمات اینترنتی استفاده کرده اند. این موضوع مایه مباهات و افتخار مدیران، پرسنل و اساتید دپارتمان است.

نظرات دانشجویان ما